Subject: AS Connecto Eesti: liiklusvälise töö taotlus 15129
From: "Roon Kaspar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Mar 2025 10:48:32 +0300

Tere

Seoses Elering AS 330kV õhuliini L357 rekonstrueerimistöödega esitan
liiklusvälisetöö taotluse. Manusena on lisatud taotlus, volikiri ja
ajutine liikluskorralduse skeem.

Lugupidamisega

Kaspar Roon

Kõrgepingeliinide osakond

Projektijuht

AS Connecto Infra

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5373 4192

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.